sobota, 10 marca 2012

Zamiast serialu, coś o filmie! :D

Wiem że to jest blog o serialach ale nie mogłam się powstrzymać! Musiałam napisać o filmie na którym byłam. Niektórzy może byli w kinie a nie którzy może nie a nie którzy może nawet tego filmu nie znają. Chodzi mi konkretnie o film: "Podróż na Tajemniczą Wyspę" . Jest to naprawdę superowy film! Występuje w nim między innymi Vanessą! :D
 Mam nawet dla was kilka zdjęć: 

Ale duża pszczoła, co nie?!

Pewnie jesteście ciekawi co zobaczyli...

Ja też chcę takiego słonika! 

Ale duże kwiatki...tam wszystko jest na odwrót bo to...
! ATLANTYDA !

Przejażdżka na pszczole...świetna zabawa! :D Ja tez chcę! ;D 

I na koniec nasza Vanessa jako Kailani.

Naprawdę świetny film!
No to na tyle o tym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!

Obserwatorzy