poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nowy Rok! Witamy!-podziękowania

Hejj! Właśnie wróciłam z pokazu petard. Było zaaa...jefajnie. Heh... Ogar. Więc tak...Pomysł na notkę przyszedł z nikąd, bo byłam zbyt podekscytowana fajerwerkami. Chyba nigdy z nich nie wyrosnę! I dobrze mi z tym. :D Znalazłam jeszcze wcześniej taki gif z fajerwerkami w Paryżu. Mam też inne. Sama nagrałam prawie 4 minutowy filmik+do tego jeszcze kilka krótkich. Głównym tematem są fajerwerki. Ciągle do mnie nie doszło, że jest już nowy rok. Jakoś w tym roku takiej hucznej imprezy nie obchodziłam. Może i dlatego...Więc trzeba to uczcić i poprawić! Hehe...Ja mówię poważnie. No dobra. Ogar.. Dziś taka notka na luzie bo jestem w pierwszym stanie głupawki. To u mnie normalne, więc nie pytajcie się czy pomóc czy coś takiego. No to może pokażę te gify...


 

Super gif co nie? Nie coś ze mna nie tak. Cieszę się na widok gifu na którym są jakieś fajerwerki. :p
No dobra teraz inny gif:


Ten gif tez jest suuperowy! ^^

PODZIĘKOWANIA I WGL.:
Wiem, że powinny być wcześniej ale jestem tak nieogranięta, że zapomniałam! 
A więc dziękuję za te wszystkie komentarze, obserwatorów, rozmów na chacie i wgl.
Dziękuję za to, że byliście, i czytaliście moje notki.
Bla bla bla...mopgłabym tak więcej ale bd wtedy przynudzać i możliwie że pousypiacie przed monitorem. 
Po prostu chcę, aby ten rok był równie wspaniały jak poprzedni, a nawet jeszcze wspanialszy!
Jednak myślę, że rok 2012 był jednym z najlepszych tego stulecia.
Tyle przeżyć...koniec świata...jedyna data: 12.12.12...
ROKU 2012 DZIĘKUJĘ ŻE BYŁEŚ TAKI WSPANIAŁY!

No to teraz gif z zimnymi ogniami. Tak na zakończenie notki.


HAPPY NEW YER 2013!
Niech ta 13 będzie szczęśliwa, a nie pechowa! :D


Nakręcona:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!

Obserwatorzy