sobota, 6 kwietnia 2013

Hej!

Notki nie pojawiają się zbyt często, nie? Czas chyba mnie nie usprawiedliwia... Ale cóż mogę powiedzieć? Po mimo tego, że mam za sobą "prosty" sprawdzian, projekty i "kary" z różnych przedmiotów, prace na konkursy, konkursy, święta, wyjazdy, sprawdziany przedmiotowe, kartkówki, szkołę, zajęcia dodatkowe, przygotowania scenografii na przedstawienia, "gazetki" na tablice itd. Argumentów jest dużo. Ale cóż, nikt nie powiedział, że prowadzenie blogów jest rzeczą prostą. A zwłaszcza, jak ma się ich dużo i trzeba pracować nad wyglądami, całą tą grafikę zaprojektować i przenieść ją do komputera. itp. Nauka jak i szpital pogrążyły mnie w czasie i nie wyrabiam ze wszystkim. Prawdopodobnie notki będą się pojawiać raz lub może i dwa raz w tygodniu. Nie mam tez za bardzo o czym pisać. Po lewej stronie, znajduje się obrazek, który zaprowadzi Was do mojego opowiadania, które będzie uzupełniane rozdziałami również rzadko. Aby dawać Wam jakiś znak życia, będę pisać na którymś z blogów.
Wygląd tego bloga będzie zmieniany. Jest to tylko chwilowa grafika. Brakuje mi czasu, na zrobienie, a raczej dokończenie tego co już zdążyłam zrobić. Może pojawi się zmiana dziś, albo jutro. Wiem jedno - jeszcze w ten weekend. :)
Wiem, że zaczęłam notkę trochę przymulająco, ale jak patrzę na to co zima za oknem robi... Pozostawiam to bez komentarza.
Miłego weekendu!

Nakręcona:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!

Obserwatorzy