sobota, 13 kwietnia 2013

Szablon / Austi & Ally

Jak ładnie rano było za oknem, a teraz chmura jakaś przylazła i chyba będzie padać. :/ Takie uroki i prawa natury. I nic na to  nie poradzę... Zmieniłam szablon. Pochodzi on z bloga Zaczarowane szablony. Aha, już pada. Jej, fantastycznie. -,- A miałam już iść na dwór. Pogoda psuje mi humor. Ta wiec spróbuję go sobie polepszyć słuchając fajnej muzyki i zrobić fajny nastrój... Jak już ma padać, to niech będzie burza! :D Lubię burze. Nwm czemu. Tak od małego... Wolę też noc od dnia. :) Bo noc jest taka tajemnicza i magiczna. *__*

Okk. Tak więc mówię o serialu na Disney Channel Austin & Ally. Mnie oczywiście serial się spodobał i moje zdanie o nim nie uległo zmianie. W Polsce jest już drugi sezon. Odcinki znajdziecie tu, tu i spis tu.
Serial opowiada o przygodach przyjaciół: Ally, Austina Trish i Deza. Ogólnie jest to serial związany z muzyką, jednak nie zabraknie tu także innych tematów, jakim są na przykład Austin i Ally...
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zapraszam do oglądania.

No i obrazki! ^^







To były obrazki z drugiego sezonu. :) Tak wiem, mało ich... Było więcej, ale musiałam je usunąć bo wszystko się popsuło i pomieszało. :/ Ale przynajmniej tyle. :)

To pa!


Nakręcona:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!

Obserwatorzy